Itt van minden, amit a Lidl árcsökkentéseiről tudni kell

Lidl, Lidl logó, logó, bevásárlóközpont, illusztráció,
Budapest, Hungary - October 04, 2020: Shopping people in face mask walking in front of a Lidl store at the weekend
Vágólapra másolva!
Árcsökkentési programot indított a Lidl január elsejétől, melynek köszönhetően az első negyedévben már közel 400 termék ára mérséklődött. Az árcsökkentett árucikkek között az alapvető élelmiszerek és számos, a vásárlók körében közkedvelt, keresett termék is megtalálható. Egyes árucikkek akár 29 százalékkal olcsóbban is megvásárolhatóak, de átlagot tekintve mintegy 10 százalékkal kerülnek kevesebbe az érintett termékek, ami jelentős megtakarítást, könnyebbséget jelenthet a magyar családoknak. 
Vágólapra másolva!

A piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc reagálva a fogyasztói igényekre és a piaci változásokra, az év elejétől folyamatos árcsökkentésbe kezdett. Az intézkedésnek köszönhetően a tej- és tejtermékek esetében többek között

többféle vaj, sajt és tejföl, a 18 féle pékáru közül például az 1 kilogrammos szeletelt fehér kenyér, valamint a nosztalgia kifli lett olcsóbb,

de a rizs, a baromfi rudacska és a vegyes virágméz mellett a száraztészták, a szendvicsfeltétek, a fűszerek, tisztító- és tisztálkodószerek, babaápolási termékek és gyümölcslevek között is megtalálhatóak az árcsökkentett termékek. A csökkenés mértéke akár a 29 százalékot is elérheti, de számos esetben 20 százalék felett mérséklődtek az árak.

Illusztráció Forrás: Raketir / Shutterstock

Összegszerűen is jelentős a változás, az 1 kilogrammos Pilos Trappista sajtért a korábbi 3.890 Ft helyett 2.990 forintot, vagyis 900 forinttal kevesebbet kell fizetni. Szintén figyelemre méltó a Baromfi rudacska, ami 20 százalékkal lett olcsóbb, így kilogrammonként ma már csak 949 forintba kerül, illetve az 1 kilogrammos félbarna kenyér, amelynek ára újra 700 forint alá csökkent, és jelenleg 689 forintért érhető el.

A vállalat törekvéseit jól mutatja, hogy a Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös, nagymintás, februárban publikált felmérésének eredményeként a kutatásban résztvevők szerint

a Lidl a legolcsóbb FMCG-hálózat 2023-ban Magyarországon.

A vállalat stratégiai célja, hogy még tovább bővítse az árcsökkentett termékek körét, és az eddigieknél is erősebben álljon a magyar háztartások, családok mellett, akik számára a különféle akciók és kedvezmények az elmúlt időszakban még inkább felértékelődtek.

Ezzel összhangban a széles, kiváló minőségű, kedvező ár-érték arányú kínálat mellett számos egyéb módon is igyekszik az áruházlánc támogatni vásárlóit abban, hogy a lehető legkedvezőbb áron intézhessék a bevásárlást. A hetente változó akciók mellett a cég digitális hűségprogramja, a Lidl Plus további 10-12 kedvezményre jogosító kupont, kaparós nyereménykártyákat és egyéb extra kedvezményeket kínál a fogyasztók számára. Ezeken túl a diszkontlánc Spórolási tippekkel és pénztárcabarát receptekkel segíti vásárlóit.