Noha voltak kritikus hangok, a Bentley és a szakma sikernek ítéli a Blower típus feltámasztását, azaz hogy 12 új példányt épített a Mulliner műhely. Most pedig már be is jelentették a következő feltámasztandó járművet, az 1929-es és 1930-as LeMans-i 24 órás versenyen győző Speed 6 versenyautóból készítenek 12 új példányt. Nem érdemes sietni, az egyenként 1,5 millió fontba kerülő autóknak a bejelentés időpontjában már megvoltak a gazdái…

Ugyanazok a szakemberek dolgoznak majd a Speed 6 Continuation modelleken, akik a Blower Continuation autókat elkészítették. A 6½ Litre modell sportváltozata volt a Speed 6, amelynek majdnem 6,6 literes lökettérfogatú soros 6 hengeres motorját dupla SU karburátor látta el benzinnel, sport-vezérműtengelyt kapott és megnövelték a kompresszióviszont, így már 180 lóerős lett. Gyárilag 3 tengelytávot kínáltak (3505 mm, 3569 mm és 3874 mm), a 182 autó többségét a legrövidebb Sport alvázzal adták el. A Speed 6 Continuation alapján jelentő versenyautó tengelytávolságát 3353 mm-re kurtították, a továbbfejlesztett motorja (6,1:1-re növelt sűrítési viszony) már 200 lóerős.

A Mulliner műhely a korabeli tervrajzok és 2 versenyautó pontos felmérése alapján elkészítette az autó számítógépes terveit, a gyár saját versenyautó (GU409 rendszám) mellett az „Old Numer 3” becenevű, eredeti állapotában megőrzött versenyautót vették alapul. A fejlesztéshez használt első újragyártott autót még az idén összerakják, majd megkezdik a finomhangolást, amely alapján aztán megépítik az ügyfélautókat; ez a 92 éves prototípus a gyár tulajdonában marad, a nulladik újragyártott Blower társa lesz.