Jelenleg a Dodge márka megítélését a V8-as izomautók határozzák meg, így érthető, hogy a rajongók aggódva várják a bejelentett elektromos átállást. A kedélyeket hivatott lehűteni, vagy inkább a várakozást fokozni a most bemutatott Charger Daytona SRT tanulmány, amely az 1968-as modell megjelenését eleveníti fel.

Persze itt is van egy csavar, belső égésű motor híján az autó elejét aerodinamikai elemként használják, amelyet R-Wing néven szabadalmaztatnak. A másik ilyen egyedi ismertetőjel a Fratzonic Chambered Exhaust nevű rendszer, ami egy újfajta hangszóró, amely kipufogóhangot szimulál – a tanulmány 126 dB hangerősségű műhangja az SRT Hellcat kompresszoros V8-as üvöltésével összemérhető. Aztán ott van még az eRupt nevű rendszer, ami azt jelenti, hogy váltókon keresztül hajtanak majd a villanymotorok, és a vezetési élmény érdekében a kapcsolásokat – már ha úgy kívánja a sofőr – érezhető módon végzi majd az elektronika, és természetesen ehhez passzol majd a műhang is.

A villanymotoros hajtásról nem sokat árultak el, a Banshee fantázianevű rendszer 800 voltos nagyfeszültségű rendszert használ, és hogy alapáron összkerékhajtást jelent – minden bizonnyal arról a 3 hajtómotoros rendszerről van szó, ami 1000+ lóerős rendszerteljesítménnyel a Maserati modellekben is szerephez jut majd. Hivatalosan azonban semmi információ nincs lóerőről, akkumulátor-kapacitásról vagy hatótávolságról, ezeket majd a 2024-re várható sorozatgyártáshoz közeledve ismerhetjük majd meg.

A retrós külső egyébként meglepően praktikus utasteret rejt, hiszen a Dodge Charger Daytona SRT valójában háromajtós, a hátsó ülései ledönthetőek, így szükség esetén nagy csomagtér alakítható ki. Rengeteg fényt enged az utastérbe az üvegtető, a hangulatfény nem nyugtatni, hanem fokozni akarja a kedélyeket, a 12,3 colos képátlójú központi érintőképernyőt a vezető felé fordították, a 16 colos képátlójú műszeregység ívelt felületű, és van fel-a-fejjel kijelző is. A kárpit mintáját az 1968-as Charger alapján készítették, látványos a 3D-s ajtókárpit, a padló csupasz karbon.