Amíg Európában a rövid karosszériával és plug-in hibrid hajtással kezd a Mazda új, hosszmotoros alapra felépített szabadidő-autója, Észak-Amerikában a soros 6 hengeres turbómotorral és a nyújtott karosszériával indul a forgalmazás. Már rendelhető az Egyesült Államokban a CX-90-es, ezzel párhuzamosan a világpremiernél még nem ismert számokat is közreadták.

A CX-60-hoz képest a tengelytávolságot 287 cm-ről 311,9 cm-re nyújtották meg, a karosszéria hossza 487 cm-ről 510 cm-re növekedett, az európai modellhez képest 8,1 cm-rel szélesebb a CX-90. Észak-Amerikában a 3283 köbcentis, soros 6 hengeres turbómotorral indul a forgalmazás, ennek alapváltozata 280 LE (5000/perc) és 450 Nm (2000/perc) teljesítményű, a Turbo S modellben már 340 LE (5000/perc) és 500 Nm (2000/perc) a tudás – utóbbi a Mazda eddigi legerősebb utcai erőforrása –, a benzines egyébként lágyhibrid rásegítést is kap, egy 16,6 LE/153 Nm teljesítményű villanymotor hajt még be az automatikus váltóba, és pár pillanatig önmagában is képes mozgatni a 2135-2222 kg tömegű karosszériát.