A Ford 32%-ban érdekelt a kínai JMC gyártóban, amely a haszonjármű-gyártók között jó megítélésnek örvend – és ezzel van probléma. A kínai vásárlók ugyanis nem akarnak JMC-pickupot venni, mert azt teherautónak tartják, ezért azt találták ki, hogy a legújabb Ranger átalakításával létrejött pickupok számára új márkát alapítanak: ez a Dadao. Alapesetben rengeteg krómot kap az orr, de lesz terepjárós megjelenésű modell is a választékban (bütykös gumik, 3 zárható differenciálmű), rögtön 2 műszerfalat is készítettek, amelyek mind teljesen digitálisak.

Az európai modellhez képest fontos eltérés, hogy a normál mellett (4,8 méteres hossz) lesz nyújtott tengelytávolságú változat is (5,7 méteres hossz), és hogy noha a forgalmazás belső égésű motorokkal indul (2,3-as EcoBoost 258 LE/450 Nm vagy 2,3-as turbódízel 177 LE/450 Nm), idővel lesz öntöltő hibrid és akkumulátoros-elektromos változat is. Addig is alapáron 6 fokozatú kézi kapcsolású, opcióként 10 fokozatú automatikus váltót kínálnak, a kapcsolható összkerékhajtás feláras a Dadao pickupnál.