A brit Electrogenic műhely az egyedi villanyautó-átépítések mellett olyan villanyautó-átalakító készleteket kínál, amelyeket maradandó változtatások nélkül, az eredeti rögzítési pontok felhasználásával lehet beépíteni klasszikus autókba, akár egy – villanyautók javítására felkészült – autószervizben. Eddig a Land Rover Defender, a Porsche 911 és az ős-Mini alkotta a kínálatot, mostantól kezdve pedig már a Jaguar E-Type-hoz is kínálnak ilyen készletet.

A kiindulási alap egy 1962-es Series I Roadster volt, amelyet az Electrogenic oxfordi központjában alakítottak át – ekkor adaptálták a komponenseket a konstrukcióhoz. Nem egyszerűen csak a finom működésű és nyomatékos villanymotornak örülhet a sofőr, de a jármű össztömege is csökken az átépítés során – illetve legfeljebb változatlan marad. Az E43-as jelzésű alapmodell 43 kWh kapacitású akkumulátort jelent, amivel 241 km-t meghaladó hatótávolságot lehet elérni. Ezen kívül még E48 jelzéssel 48kWh (257+ km hatótávolság) és E62 jelzéssel 62 kWh (320+ km hatótávolság) kapacitású telepet is kínálnak majd. A fedélzeti töltő minden esetben 6,6 kW teljesítményű, villámtöltésre is van lehetőség – a maximális teljesítményt nem árulták el, de azt igen, hogy 50 perc alatt érhető el a teljes töltöttség.

Az E43-es modell az alapkivitel, amelynél a hajtómotor 163 LE/620 Nm teljesítményű, az E48 a sportos vezetőknek szól, hiszen annál már 204 LE/840 Nm a nyomaték, míg az E62 a nagy hatótávolságú változat 204 LE/620 Nm-es hajtómotorral; az E43 és E62 6 másodperces 0-96 km/óra sprintre jó, az E48 5 másodperc alatt gyorsul. Az E62 esetén nem csak a motortérbe, de az ülések mögé is kerül néhány akkumulátor-modul, így ezt csak a nyújtott tengelytávolságú karosszériánál lehet választani. A legszebb az egészben, hogy mivel a gyári rögzítési pontokat használják, bármikor visszaállítható az eredeti állapot, azaz visszakaphatja benzinmotorját az Electrogenic készlettel átalakított Jaguar E-Type.