Első alkalommal nem sikerült a Nürburgring-körrekord a Tesla Model S Plaid-del, hiszen annak 7:35.579-ös köridejét kényelmesen alulmúlta a Porsche Taycan Turbo S a maga 7:33.35-ös köridejével – egészen mostanáig ez volt a hivatalos rekord. A Tesla úgy hódította vissza a körrekordot, hogy piacra dobta a Track Package-et, amiben hardveresen Goodyear Supercar 3R abroncsok és karbon-kerámia fékrendszer van, szoftveresen az akkumulátor hőmenedzsmentjét módosítják, a légrugózást a nagyobb kanyartempó elérése érdekében módosítják, és agresszívabb a teljesítményleadás is. Mindezek elégnek bizonyultak ahhoz, hogy a matematikailag 1020 lóerős Tesla – az akkumulátor kimenő teljesítményének ismerete nélkül a tényleges, gyakorlati csúcsteljesítményt nem ismerjük – mintegy 10 másodperccel gyorsabban hajtson körbe a Nürburgringen. A szériaállapottól egy ponton azért eltért a rekordidőt futó Tesla Model S Plaid, abban ugyanis nem a szériában adott irányítószarvak voltak, hanem az utólagos tartozékként beszerelhető kormánykerék.