Az SKB gyár egyik első alkotása volt az SKB-600 Farmer, a dobozos UAZ alapján épített mocsárjáró, azonban 10 évvel ezelőtt abbahagyták annak gyártását, helyette a hasonló recept alapján épített terepjárókra (UAZ Hunter és Patriot) és modernebb kisteherautókra (Gazella) koncentráltak. Most azonban az ügyfelek kérésére újra elkezdték építeni a GAZ 66 tengelyekkel és 1,3 méter átmérőjű ballonos gumikkal szerelt mocsárjárót – opciósan 1,35 vagy 1,45 méteres abroncsok is elérhetőek.

Nem nyúlnak a 2,7 literes benzinmotor, az 5 fokozatú váltóhoz és az osztóműhöz, de például az alvázat már meg kell erősíteni az óriási tengelyek miatt, amelyek laprugót használnak. A nehéz helyzetekre gondolva nem csak 3 zárható differenciálmű, de keréknyomás-szabályozás és nagy méretű, mindkét üléssor fölött lévő vászontető is van a fedélzeten – utóbbin keresztül lehet menekülni, ha netán elsüllyedne az SKB-600 Farmer.