2022.12.08. 19:00
Diktáljon online!
Már nem kell személyesen intézni a vízóraállás diktálását, hiszen az ügyfelek kényelme érdekében jelentős fejlesztéseket hajtott végre a Mezőföldvíz Kft. azóta, hogy nyár elejétől Dunaújvárosban átvette a teljes víziközmű-szolgáltatási és -üzemeltetési szolgáltatást. Mostantól könnyebbség, hogy sorban állás nélkül, digitálisan is bediktálhatják mérőállásukat az ügyfelek.
Fotó: MW
Innovatív informatikai megoldást vezetett be a Mezőföldvíz Kft. az ősz folyamán, aminek köszönhetően mostantól kényelmesen, néhány kattintással diktálhatják be a vízmérő állásukat az ügyfelek a társaság honlapján.
A vízóraállást, a www.mezofoldviz.hu honlapon, a dunaujvarosi-meroallas-bejelentes menüpont alatt adhatják meg az ügyfelek az űrlap kitöltésével.
Ez azt jelenti, hogy immár nem kell személyesen az ügyfélszolgálatra menni a mérőállás diktálásához, vagy telefonon hívni a szolgáltatót. A honlapon történő ügyintézéssel időt és pénzt takaríthatnak meg az ügyfelek.
Az online diktálás során a fogyasztói, vevői és a felhasználási helyre vonatkozó információkat kell megadni, továbbá a leolvasott vízóra adatait.
A Mezőföldvíz Kft. felhívja az ügyfelek figyelmét arra is, hogy átutalással gyorsabban és kényelmesebben intézhetik a víz- és csatornadíj fizetését. Azok a fogyasztók, akik átutalással fizetnek, a társaság
TAKARÉKBANK 50438596-10002670
számú bankszámlájára utalással rendezhetik számlájukat.
A személyes ügyfélszolgálat az alábbi rendben és elérhetőségekkel működik:
Cím: 2400 Dunaújváros, Építők útja 7.
Nyitvatartási idő:
Hétfő, Kedd Csütörtök 8:00 – 14:00 óráig
Szerda 7:00 – 19:00 óráig
Péntek 7:00 – 13:00 óráig
Telefon: (+36) 25 510 141, (+36) 25 510 149
Hibabejelentés 0-24 óráig: (+36) 25 413-622, (+36) 25 401-030