Sok idő telt el 2001 óta, amikor a Suzuki mérnökei megalkották a Gran Turismo játék számára a GSX-R/4-es sportkocsit. Egyrészt a játék is sokat fejlődött, másrészt az autóiparban is gyökeres változások zajlanak, ennek megfelelően modernizálták a digitális szuperautót, amely a Gran Turismo 7-es játékban lesz választható.

A továbbfejlesztett Hayabusa-blokk mellett három villanymotor is van a fedélzeten, kettő az első kerekeket hajtja, a harmadik a belső égésű motort segíti a hátsó tengelyen; a rendszerteljesítmény 432 lóerő és 610 Nm. A vezetési élményt növeli a motorkerékpár-blokk karakterisztikája, tehát hogy 9700/perces a leszabályozási fordulat. Az elektrifikációnak köszönhetően egyébként a GSX-R/4-eshez képest jelentősen, 680 kg-ról 970 kg-ra emelkedett a saját tömeg, igaz, a teljesítmény is megduplázódott…

Az új technikát a Suzuki Swift Sport megjelenését idéző karosszériába helyezték el a formatervezők. Ahogy a 21 évvel ezelőtti elődnél, úgy az aktuális Suzuki Vision Gran Turismo-nál sincs esély a sorozatgyártásra.