A Corsa C pickup változataként kezdte a pályafutását 2003-ban a Chevrolet Montana, amelynek 3. generációja a GM aktuális kisautó-építőkészletét, a GEM platformot használja, és már nem a teher-, hanem a személyszállítás a fő profilja, ennek megfelelően duplafülkés karosszériát kapott rövid platóval. Ahhoz pedig rögtön okos rendszerezőt is készítettek Multi-Board néven, amivel függőlegesen és vízszintesen is lehet osztani a rakteret, amely a platóborítás alatt 874 literes térfogatú.

A karosszéria egyébként 4,7 méter hosszú és 1,8 méter széles, utóbbi 10 centis bővülést jelent az elődhöz képest; a Fiat Toro-nál 22 centivel rövidebb, és pár centi híján akkora, mint a Renault Duster Oroch pickup. Az első képeket és videót a piaci bevezetésnél választható Premier limitált szériáról közölték, de a felszereltség is a személyautókhoz igazodik, hiszen 6 légzsákot, légkondicionálót is kap alapáron, az OnStar szolgáltatást is kínáló érintőképernyős fejegység, a holttérfigyelő a limitált széria sajátja.

nova Chevrolet Montana

Egyedüliként 1,2 literes, 3 hengeres turbómotorral adják a Chevrolet Montanát, ennek teljesítménye alkohollal 135 LE és 210 Nm, a váltó 6 fokozatú kézi kapcsolású vagy 6 fokozatú hagyományos automata lehet, összkerékhajtás még felár ellenében sincs; a földutakra gondolva azért extra por elleni szigetelést kaptak az ajtónyílások. Brazíliában 134 490 real, azaz 10 millió Ft az alapár, az első példányokat 2023 februárjában szállítják ki a kereskedőkhöz – az első 2000 vásárló ajándékba kapja a Multi-Board nevű raktér-rendszerezőt.