Még az idén az összes Peugeot modellsorozaton belül lesz valamilyen mértékű elektrifikációval rendelkező hajtás, 2025-ben már csak ilyen autók lesznek a kínálatban, és 2030-ban már csak akkumulátoros-elektromos autókat forgalmaznak majd Európában. Első lépésként végre bevezetik a Punch Powertrain-nel közösen fejlesztett 48 voltos öntöltő hibrid hajtást (ami egy ideje Fiat és Jeep típusokban is elérhető), ennél a 6 fokozatú duplakuplungos váltóba az 1,2-es turbómotor (100 vagy 136 LE) mellett egy 28 lóerős villanymotor hajt be, ami önmagában is képes az autó mozgatására. Ez a megoldás 15%-kos fogyasztáscsökkentést ígér, a Peugeot 3008-asnál előreláthatólag 126 g/km-es CO2-kibocsátást (5,5 l/100 km) érnek el – a végleges homologizáció még hátravan.

De nem csak az aktuális kínálatot újítják meg, elsőként a Peugeot használja majd a Stellantis új fejlesztésű villanyautó-alapját, az e-3008-ast még az idén bemutatják. Ennél 3-féle elektromos hajtás körül lehet majd választani, lesz 2 hajtómotoros összkerékhajtás is, a legnagyobb hatótávolságú változatnak közel 700 km-es WLTP-értéket ígérnek. Újfajta ügyfélélményt ígér a fejlett kapcsolódási szolgáltatás, az Amazon és a Foxconn is technológiai partnere a Stellantisnak.

Globálisan azzal is csökkenteni akarja a környezeti terhelést a Stellantis, hogy 25 éves élettartamra tervezik az autókat, úgy, hogy ez idő alatt nem csak javításokat lehet végrehajtani rajtuk, de bizonyos komponensek cseréjével a technikát – akkumulátor, hajtómotor, világítás, ember-gép kapcsolatot biztosító rendszer – frissíteni lehet, például az ügyfél a saját igényének megfelelő autót vásárolhat-finanszírozhat majd a márkakereskedőtől. Az átépítés során leszerelt alkatrészeket újrahasznosítják, azok jelentős részét eleve újrahasznosított forrásból készítik el.