Huntington Beach-en tartották a Volkswagen ID.Buzz nyújtott változatának bemutatóját, egyrészt a kaliforniai tengerparton még mindig népszerű a szörfösök körében a farmotoros VW busz, másrészt ez lesz a karosszéria, amelyet ott fognak forgalmazni. Észak-Amerikában 2024-ben kerül kereskedelmi forgalomba az autó, majd nem sokkal később Európában is elérhető lesz a 3 üléssoros változat.

Az ülésszám-bővítésre az ad lehetőséget, hogy 25 centivel megtoldják a tengelytávolságot és a karosszéria hosszát is, a 488,7 cm-es karosszériában így már 3 üléssorban illetve nagyobb csomagtartónak van hely; az ülések padlóba hajtása után 2469 literes a raktér. A 2. sorban 20 cm-es sínen tologatható, 60:40 arányban osztott padot helyeznek el, leghátul 2 egyforma széket találunk, minden sorban vannak légbefújó nyílások, a 7 ülőhelyre 8 darab USB-C töltő jut. Az extra méretű karosszérián a Volkswagen konszern legnagyobb tetőablakának is van hely, a 171,2 cm hosszú, 103,6 cm széles üveg 1,5 négyzetméteren enged fényt az utastérbe, árnyékoló helyett opálosra lehet kapcsolni az üveget, és természetesen van hővisszaverő fólia is.

A Volkswagen ID.Buzz 3 üléssoros változatát már a továbbfejlesztett MEB-technikával jelentették be, mire 1 év múlva az megérkezik a kereskedésekbe, a 2 üléssoros változat is átvált arra. A legnagyobb újdonságot az jelenti, hogy hátra az APP550-es hajtómotort szerelik, aminek 286 LE a teljesítménye (0-100 km/h 7,9 s), és választható lesz 2 hajtómotoros összkerékhajtás 339 lóerővel (0-100 km/h 6,4 s). Azt egyelőre nem árulták el, hogy a tengelytáv 323,9 cm-re nyújtásával a fordulókör átmérője mennyivel növekedett, már az alapmodellnél is érdemes a megszokottnál nagyobb ívet választani, nehogy szűk fordulókban a felni és a padka a kelleténél közelebbi kapcsolatba kerüljön…