2023.02.02. 14:24
Elismerésben részesült a bonyhádi rendőr zászlós
A tanév legjobb iskolarendőrei vehettek át jutalmat a VIII. Országos Iskolarendőr Szakmai Nap keretében február elsején a Rendőrségi Igazgatási Központban, Budapesten – tájékoztatta portálunkat a Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság.
Az Országos Rendőr-főkapitányság 2008 szeptemberében indította „Az iskola rendőre” programot azzal a céllal, hogy a program segítse elő a kisiskolások biztonságos, balesetmentes közlekedését, a közlekedési ismereteik bővítését, valamint a gyermekek biztonságát veszélyeztető egyéb tényezők felderítését és megszüntetését. Jelenleg 2087 iskolarendőr segíti az ország iskoláit.
A 2022/2023-as tanévben „Az iskola rendőre” programban Tolna vármegyében 76 általános- és 7 középiskola vett részt, vármegyeszerte 66 iskolarendőr lát el feladatokat.
A szakmai napon Óberling József rendőrségi főtanácsos, az Országos Rendőr-főkapitányság Közlekedésrendészeti Főosztályának vezetője, az Országos Balesetmegelőzési Bizottság ügyvezető elnöke adta át a jutalmakat.
Tolna Vármegyéből Trautmann Krisztián, a Bonyhádi Rendőrkapitányság Rendészeti Osztály Körzeti Megbízotti Alosztály körzeti megbízottja érdemelte ki a megtisztelő címet.
Trautmann Krisztián 2003. július 1-je óta dolgozik a rendőrség állományában. A közrendvédelmi szakterületen kezdetben fogdaőrként, utána járőrként, járőrvezetőként, majd körzeti megbízottként lát el szolgálatot, közölte a rendőrség. Munkáját nagy odaadással és precizitással végzi. A közösség elé példaképül állítható, munkatársaival és a társzervekkel is kiváló a kapcsolata.
Az „iskola rendőre” programban elindulása óta aktívan részt vesz. Példamutató munkáját a Zombai Általános Iskolában lelkiismeretesen végzi. Rendszeresen tart az iskolában közlekedésbiztonsági előadásokat, és kerékpáros elméleti és gyakorlati vetélkedőket minden korosztály részére. Ezen felül minden egyéb iskolai felkérésnek szívesen és pontosan eleget tesz. Szakmai munkájának színvonala és emberi magatartása egyaránt méltóvá teszi az elismerésre.