Június 8-tól, csütörtöktől a SPAR szupermarketek több mint 1200, az Interspar hipermarketek pedig több mint 1100 akciós ajánlattal várják a vásárlókat – közölte a SPAR.

spar
A második akciós héten a SPAR már 1100-1200 terméket áraz le. Fotó: Kallus György / Világgazdaság

A leárazási hullám hátterében az áll, hogy a kormány rendeletben kötelezte a 2021-ben egymilliárd forintot meghaladó árbevételt elérő élelmiszer-kiskereskedelmi üzleteket arra, hogy 2023. június 1. és 2023. szeptember 30. között húsz termékcsoportban heti szinten legalább 10 százalékos árcsökkentést hajtsanak végre. Csakhogy a SPAR Magyarország – más szereplőkhöz hasonlóan – komplex akciós stratégiát alkalmaz, és ennél jóval többet ad: 

számos árucikk esetében mától 10–36 százalékos árkedvezményt biztosít.

A 2023. június 8-ával induló akciós héten a SPAR egyebek mellett az alábbi termékeknél állapít meg kedvezményeket a következő mértékben: 

  • Urbán töltött ostya (kakaós/citromos, vödrös) – 36 százalék,
  • Császárzsemle (teljes kiőrlésű) – 27 százalék,
  • Primavera ásványvíz (savas/mentes, 1,5 liter) – 27 százalék,
  • Debreceni páros kolbász – 24 százalék,
  • egyes Boards Eve margarinok – 21 százalék,
  • Mizo túró (félzsíros) – 20 százalék,
  • sertészsír (500 gramm) – 20 százalék,
  • SPAR vidéki cipó (500 gramm) – 13 százalék,
  • Nagykun „B” rizs (1 kilogramm) – 13 százalék,
  • SPAR UHT tej 1,5 százalék (1 liter) – 10 százalék,
  • Tolle trappista sajt mini (600 gramm) – 10 százalék.

A teljes akcióköteles terméklista itt tekinthető meg. Egy biztos: a SPAR ezzel fokozza a tempót, hiszen a június 1-jével kezdődő első akciós héten még csak mintegy 700-900 akciós ajánlatot hirdetett meg 10–40 százalékos árkedvezménnyel. Most tehát 1100-1200-ra ugrott meg a kedvezményes termékek száma. Érdemes lesz figyelni, a többi bolt milyen ajánlattal vág neki a második akciós hétnek, ahogy érdemes lesz azt is összehasonlítani, melyik kiskereskedelmi láncnál a legerősebb az akciós termékportfólió.