A budapestiek elmondták a véleményüket Karácsony agymenéseiről

Két lépcsőben tervezi teljesen élhetetlenné tenni Budapestet. Előbb „csak" az alsó rakpart egy részét tervezte lezáratni, majd azt mondta, hogy le kell zárni a Lánchidat is. A főpolgármester tervez, az emberei végrehajtják, azután pedig a budapestieknek marad a mérgelődés, a járhatatlan utak és a dugó.

Forrás: Origo.hu2022. 05. 20. 8:05
null
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Még fel sem ocsúdtak az emberek Karácsony Gergely legújabb horrorisztikus tervén, újabb merényletre készül az alkalmatlanságát napról napra bizonyító főpolgármester a budapestiek ellen – írja az Origó.

Fotó: Origó/Koncz Márton

Alig néhány napja jelentette be, hogy le akarja zárni az alsó rakpart egy részét az autósok elől, most pedig már mindezt azzal tetézné, hogy a Lánchídra sem hajthatnának fel az autósok.

Már amiatt is nagyon bosszús voltam, hogy a rakpartot le akarja zárni, erre meg már nem is tudok mit mondani. A munkám miatt sokat autózom, most majd még többet állok a dugóban, nem érek oda az ügyfélhez. Plusz az üzemanyag is jobban fog fogyni, amit az ügyfél fog kifizetni, ami nem fog tetszeni. A parkolásról meg már ne is beszéljünk. Az meg nem fog menni, hogy majd a több tízkilós szerszámokkal a hátamon biciklizgetek

– mondta egy harmincas éveiben járó férfi az Origónak, aki a teherautójával parkolt le a beszélgetés előtt a kollégájával. Mindketten az építőiparban dolgozik.

És valóban. Gyurcsány kétszer is megbukott miniszterelnök-jelöltje minden jel szerint szándékosan uszítja egymás ellen az autósokat, a bicikliseket, és a gyalogosokat. Más észszerű magyarázat ugyanis nincs arra, hogy miért teremt olyan helyzetet Budapesten, hogy bárhonnan, bárhová próbálnak eljutni az emberek, bármivel, a menetidejük a duplájára nőtt a regnálása alatt.

Fotó: Origó/Szabó Gábor

Persze mindezt nem először teszi, elég csak arra gondolni, hogy első lépései egyike volt, hogy elvett egy sávot az autósoktól gyakorlatilag a teljes Nagykörúton és biciklisávot csinált belőle. Vagyis minden előzetes terv vagy átgondoltság nélkül egy sávot felfestetett oda, ami által mindennapos konfliktust idézett elő a biciklisek és az autósok között – idézi fel az Origó.

 

– Már a Lánchidat is? Hát de miért? – tette fel a kérdést egy fiatal nő, aki az autójában várakozott a Mária utcában, amikor nyilatkozott a lapnak.

Így is már matekoznom kell, hogy hova mikor tudok elmenni, mikor van kisebb dugó. Mert dugó az mindig van. Láttam, hogy a rakpartot is le akarja zárni jövőre, bele sem merek gondolni mi lesz itt az utakon. Ha át akarok menni a város egyik feléből a másikba, arra is már egy órát kell számolnom legalább.

„Ez az egész nevetséges. Én a belvárosban lakom, és már most is tűrhetetlen a helyzet. Sorra zárnak le mindent, szorítják ki az autósokat, de arra nem gondolnak, hogy valakinek ezen múlik a megélhetése” – mondta egy negyvenes éveiben járó férfi.

Nagyon szomorú leszek, ha ezt is megcsinálják a Karácsonyék. Már így is teljesen élhetetlen a város, mindenhol nagy dugó van, sehol sem lehet parkolni. Az egyik barátomat hoztam most kórházba, de hát alig találtam parkolót, csak itt, jó pár utcával arrébb tudtam megállni

– panaszkodott egy középkorú férfi.

„Teljesen idióta ez az ember? Hát ezt hogy gondolja? A rakpart nagyobb érvágás lesz, de azért a Lánchídon is járnak autók. Nem tudom, miért kell ezt csinálni az autósokkal” – fakadt ki egy taxis az Origó riportereinek.

Az eredeti, teljes cikk ITT érhető el.

Borítókép: Karácsony Gergely (Fotó: Origó/Koncz Márton)

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.