Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Gyerekek is hozzájuthatnak a Folyékony Halálhoz

default user icon
MME
Nagyjából 300 milliárd forint összegű dollártámogatást kapott az az amerikai startup cég, amelyik azzal az ötlettel rúgta rá az ajtót az üdítős piacra, hogy sörösdobozba kezdett ásványvizet palackozni. A Liquid Death névre keresztelt frissítő mögött az a Mike Cessario áll, aki olyan Netflixes sikersorozatok kreatív vezetőjeként tevékenykedett, mint a Kártyavár, a Narcos vagy a Stranger Things.

Bármennyire is hihetetlen, de a Folyékony Halál (Liquid Death) egy 2019 óta létező márka, ami kis túlzással ma a legfelkapottabb alkoholmentes italának számít az Egyesült Államokban a maga 130 millió dolláros, megközelítőleg 55,5 milliárd forintos forgalmával. Az ásványvíz dobozán egy olvadozó koponya látható, ami tökéletesen passzol a Liquid Death, azaz Folyékony Halál névre keresztelt ásványvizes brendhez. A termék szlogenje szerint elég csak néhány korty, és már végzett is a szomjúsággal a dobozos víz.

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Liquid Death (@liquiddeath) által megosztott bejegyzés

A gyártó szerint a fémdobozos palackozást elsősorban a fenntarthatóság ihlette, amivel olyan italgyártóknak szúrnak oda, mint a Coca-Cola vagy a Pepsi, hiszen ezek a cégek a csomagolóanyagok és a pet-palackok révén a globális műanyagszennyezés jelentős hányadáért felelnek.

Ha esetleg valaki kedvet kapott a dobozos vízhez, az egyelőre csak online tudja berendelni 0,5 literes kiszerelésben mindössze 1,83 dollárért, ami jelen állás szerint forintosítva 520 forint körül mozog szállítási költséggel együtt. Érdekesség, hogy a gyártó minden eladott doboz után 5 centet az óceánok műanyag-mentesítésére, megtisztítására ajánl fel.

Ajánljuk még:

Ezek is érdekelhetnek

Friss