Botrány tört ki a Wizz Air egyik Budapest-Nápolyi járatán

Június 1-én túlfoglalás miatt egy utasnak nem jutott ülőhely a Wizz Air Budapestről Nápolyba tartó járatán, amely álló utassal a fedélzetén indult el és kezdte meg a gurulást a kifutópálya felé. A gép megszakította az útját, rendőri intézkedés után végül minden utast leszállítottak és több órás késéssel, reggel 7 óra helyett 11:49-kor indult csak útjára a W62359 számú járat. – írta meg a Spabook tegnap, a szerkesztőséget a fedélzeten tartózkodó olvasó tájékoztatta. A Wizz Air szerint nem pontosan így történt az eset.

A fotó illusztrációForrás: photo by foldhazi.hu /// facebook.com/foldhaziphoto/Arpad Foldhazi

A Spabook továbbra is megbízhatónak tartja a forrását, míg a Wizz Air a következő nyilatkozattal állt elő. 

„Az Európa-liga budapesti döntője miatt a megszokottnál nagyobb forgalom alakult ki június 1-jén a Liszt Ferenc repülőtéren, melynek következtében a Wizz Air Budapestről Nápolyba tartó járata nem tudott menetrendszerűen elindulni. Az utasok közül néhányan a késés miatt elégedetlenkedni kezdtek, majd miután kiderült, hogy a járaton túlfoglalás történt, az egyik érintett utas a személyzet kérése ellenére, a földi kiszolgáló személyzet hibájából feljutott a fedélzetre. Mivel a fedélzeten eggyel több utas tartózkodott, mint amennyi ülőhely volt, a repülőgép nem tudott felszállni. A légiutas-kísérők szerették volna megoldani a problémát, de az érintett utas agresszív viselkedése miatt a földi kiszolgálószemélyzet és a rendőrség segítségét voltak kénytelenek ehhez kérni. Emiatt minden utast le kellett szállítani a felszállásra kész gépről, és újra kellett kezdeni az utasfelvételt. Négy erőszakos viselkedést tanúsító utas nem léphetett újra a járat fedélzetére. Mivel az iparágban bevett gyakorlat a járatok túlfoglalása, így ebben az esetben is ez történt. Ilyenkor a Wizz Air kártérítést, ingyenes átfoglalást vagy 120%-os WIZZ-kredit visszatérítést ajánl fel azoknak az utasoknak, akik önként vállalják, hogy egy másik, kevésbé zsúfolt járattal utazzanak. Ebben az esetben azonban erre senki sem volt hajlandó, így a Budapest-Nápoly járat négy és fél órával később tudott csak felszállni"

A Wizz Air az esetleges kellemetlenségekért ezúton is elnézést kér az érintett utasoktól, írják.

Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek