Eleve retrós megjelenést kaptak a Ford szabadidő-autói, a felépítésben is az eredetit idéző alvázas Bronco, amiből 3 ajtós rövid változatot is kínálnak az eredeti tiszteletére, és az önhordó karosszériás Bronco Sport, de most még tovább fokozzák az érzést a Heritage Edition nevű limitált szériákkal.

A Bronco esetén kétszínű a fényezés, tehát mind az 5 választható karosszériaszínhez fehér tetőt és hűtőrácsot adnak, és alapesetben a 17 colos felnit is ilyenre festik, fekete műanyag sárvédőszélesítéseket használnak a 35 col átmérőjű terepmintás abroncsok miatt, és porfestett acél lökhárítók kerülnek előre és hátra. A gazdagabban felszerelt Heritage Limited esetén fekete felniket adnak, eltérő a kárpit és sokkal több jelvény kerül az autóra.

A Frod Bronco Heritage-et a 2,3 literes turbómotorral (300 LE/440 Nm) adják, a váltó 7 fokozatú kézi kapcsolású vagy 10 fokozatú automatikus lehet, a Heritage Limited-hez már a 2,7 literes V6-os biturbót (330 LE/563 Nm) adják 10 fokozatú automatával.

A kisebb méretű, műszakilag a Kugával szoros rokonságban álló, önhordó karosszériás Bronco Sport esetén is fehér tetőt, hűtőrácsot és 17 colos felniket kap a Heritage Edition, az utastérben a retró szövetkárpit jelenti a legnagyobb változást a jelvényeken kívül. Amíg a Bronco Sport Heritage Edition-nél az 1,5-ös turbómotor (181 LE/258 Nm) hajtja a kerekeket, a Bronco Sport Hertiage Limited esetén a 2,0 literes turbómotort (250 LE/376 Nm) találjuk a motortérben.

A Bronco Sport Heritage megkapja a 46 mm átmérőjű lengéscsillapítókat és emelt hasmagasságot tartalmazó H.O.S.S. csomagot, a Bronco Sport Heritage Limited a még jobb terepképességekkel rendelkező Badlands felszereltségen alapul. Mind a 4 változatból egyenként 1966 példányt készít a Ford, előnyben részesítik a már megrendeléssel rendelkező ügyfeleket, és ha marad még el nem adott Heritage vagy Heritage Limited modell, akkor 2023-tól jelentkezhetnek majd rájuk új ügyfelek.