Az első modellfrissítését 5 évvel a piacra dobása után, 2019-ben kapta a Mazda2-es, amely most második alkalommal is átalakult – ezúttal fiatalosabbá tették a megjelenését. Egy kicsit átrajzolták az orrot az új fényszórókkal és lökhárítóval és új színek jelentek meg a választékban, az igazi változást az új dizájncsomagok jelentik, amelyek segítségével sportossá vagy színessé lehet tenni a megjelenést.

A Sport/Sport+ készül a sportos megjelenésre vágyóknak méhsejt-mintás hűtőrácsbetéttel és fekete karosszériadíszekkel, a DB-nél 11 karosszériaszín/6 felni dísz-szín/3 tetőszín közül lehet összeállítani a kívánt megjelenést, összesen 198 variáció létezik. A Clap Pop esetén kontrasztos, a Rookie Drive-nál pedig narancssárga díszekkel dobják fel a megjelenést, szembetűnő, hogy ezeknél a modelleknél befalazzák a hűtőrácsot is. A megújult Mazda2-es csak 1,5-ös motorokkal készül, az 1,5-ös szívómotor alapesetben 110 lóerős, ez kézi vagy automatikus váltóval, első- vagy összkerékhajtással kérhető, a 116 lóerős változat csak kézi váltóval és elsőkerékhajtással jön, az 1,5-ös turbódízel 105 lóerős, kézi vagy automatikus váltóval és első- vagy összkerékhajtással kérhető.