Gőzerővel dolgoznak a mérnökök az Audi A6-os következő, már akkumulátoros-elektromos hajtású generációján, de addig is még ki kell húzni valahogy, tehát finomítanak a 2018-ban bemutatott aktuális generáción. Kínában már bemutatkozott a FAW-Audi által gyártott A6 L finoman átrajzolt változata, finomabban kidolgozott részletek (karosszériadíszek) jellemzik a külsőt, meg látványosabb, 19 és 20 colos felnik.

Az utastérben a legfontosabb változás, hogy a hátsó ülőlapot 30 mm-rel megnyújtották, és a párnázás már 2 személyre van kihegyezve, azaz 60 mm-rel lettek szélesebbek a mélyedések – és így keskenyebb a „kakasülő”. Ránézésre nincs változás – extraként megjelent néhány új díszbetét –, hardveresen az 5G kapcsolatra képes fedélzeti kommunikációs berendezés jelenti az újdonságot, ami már autó-X kommunikációra is képessé teszi az elektronikát. Kínában a motorkínálat 2,0 literes turbómotort (190 vagy 245 LE), 3,0 literes V6-os biturbót (340 LE) vagy 2,0 literes turbómotort használó hálózatról tölthető hibrid hajtást (367 LE rendszerteljesítmény) jelent.