Noha már eleve az M GmbH 50 éves jubileumát ünneplő fényezéssel mutatták be az M Hybrid V8-as nevű versenyautót, annak végül teljesen új megjelenést készítettek – ami szintén az M GmbH 50 éves jubileumát ünnepli, szóval csak egy kicsit módosult a fehér, kék, piros és fekete foltok elhelyezkedése. Annyi trükköt azért bevet a csapat, hogy a fekete részek egyszerűen csupaszon hagyott karbon karosszériaelemet, a teljes fényezéshez képest 25-30%-kal könnyebb így ez a megjelenés – gramm nagyságrendben mozgunk.

Van egy igazi újdonság is, hiszen az aerodinamikai elemként alkalmazott óriási méretű vesék megvilágított körvonalat kaptak, a svájci L.E.S.S. cég optikai szálas megoldásával alacsony energiafelhasználással (1 fényforrás, aminek a fényét műanyag cső továbbítja) tudták megvalósítani ezt a jól látható motívumot. A 3999 köbcentis biturbó V8-as 640 lóerős, nyomatéka 650 Nm (szabályzat írja elő), leszabályozási fordulata 8200/perc. A 2023-as IMSA bajnokságban 2 BMW M Hybrid V8-ast indítanak, az egyik állandó párosa Connor De Phillippi és Nick Yelloly, a másiké Philipp Eng és Augusto Farfus, de néhány versenyen szerephez jut majd Colton Herta is.