Hagyományosan tanulmányautók sorával készül a Jeep az Easter Safari nevű rendezvényre, idén már többségben vannak az elektrifikált modellek, de azért a benzinesekről se feledkeztek meg.

A Grand Wagoneer Camp Lux Overland esetén a nagy méretű karosszériát az első ülések mögött kipakolták, hogy sok hely legyen a rakománynak, ami egy kempingautó velejárója, extra tágas tetősátorban lehet aludni. A Hurricane biturbó soros 6 hengeres hajtja a kerekeket, amelyek 35 col átmérőjű bütykös gumikat kaptak a terepképességeket javítása érdekében.

A Scrambler 392-vel a nyolcvanas évek elején piacra dobott CJ-pickupot idézik, a Wrangler 392-ből építették meg a modern haszonjárművet a karosszéria hátsó részének kicserélésével, egészen pontosan karbonból készítették el az új felépítményt. A rend kedvéért kiszélesítették a kerékjáratokat, hogy azok alatt elférjenek a 40 col átmérőjű terepabroncsok.

A Jeep Gladiator Sideburn, azaz pajesz arról kapta a nevét, hogy ennek a platóját lecserélték, és annak oldalsó fekete burkolata a jellegzetes arcszőrzetet idézi. Az ütközőrács valójában lehajtható pad, a plató oldalfalában folyadéktárolóknak (üzemanyag, ivóvíz…) alakítottak ki dedikált helyeket, az 5 cm-es emelés mellett 37 col átmérőjű terepabroncsokat kapott még a pickup.

A Cherokee 4xe tanulmány valójában egy modern plug-in hajtású Wrangler 4xe alvázára ráépített 1978-as Cherokee karosszéria, amelyen a 37 col átmérőjű terepabroncsok miatt további módosításokat is végeztek. A retró érzést nem csak a sárga-narancs fényezés, de a műszerfalon lévő 8-track magnó is fokozza.

Az egyszerűen Wrangler 4xe néven futó autónál az egyedi lila szín a legfeltűnőbb, műszakilag a légrugózás a csemege, amivel a szériaállapothoz képest 4-14 cm-rel lehet növelni a hasmagasságot. Ez az autó egyébként áprilisi tréfa, amelynél (mű)szőrrel burkolták a kesztyűtartót, és egyéb különleges részletek is vannak.

A Wrangler 4xe Departure a szabadban szabadon történő időtöltést szolgálja. Az első-hátsó sárvédők síkak, hogy szükség esetén biztosabban lehessen rájuk állni, mint a szériában adott domborított darabokra. A Pajesz-nál is használt első ütközőrács/lehajtható pad itt is szerepet kapott, csőajtókat szereltek fel, a platóajtót is csőből készítették, annál kívülre vagy belülre is rögzíthető a pótkerék. A szélvédő peremére szerelt kiegészítő lámpák forgathatóak, hogy az üveg ledöntése után is használhatóak maradjanak, a jármű sarkainál is vannak kiegészítő lámpák. A terepképességeket 5 cm-es emelés és 37 col átmérőjű bütykös abroncsok javítják.

Végül, de nem utolsósorban a Magneto 3.0 az eredetileg 2021-ben bemutatott akkumulátoros-elektromos Wrangler legújabb változata. Továbbra is 1 hajtómotort használnak, amit a benzinmotor helyére építenek be, újdonság, hogy immár a vezető szabályozhatja a teljesítményt 285-650 lóerő között, 2 fokozatú fékenergia-visszatermelés is van. A finom szabályozással megoldották, hogy van lejtmeneti fékvezérlés, illetve felező aktiválásakor 1 pedálos módban a Magneto 3.0 csak a lejtő alján áll meg. A karosszérián a ki- és beszállást könnyítették meg, a szélvédőt 12°-os szögben hátradöntötték és a B oszlopot is átalakították az új bukókeret miatt.