A Global Finance nemzetközi pénzügyi magazin szerkesztősége a pénzintézetek eredményei, illetve iparági elemzők, vállalatvezetők és technológiai szakértők véleménye alapján rangsorolta több mint 100 ország és régió legjobb pénzügyi szolgáltatóit a tranzakciók volumene, a globális jelenlét, az ügyfélkiszolgálás minősége, a versenyképes árazás és az innovatív megoldások alapján. „A külkereskedelmi tevékenység finanszírozása a nagyvállalati és kis- és középvállalati ügyfeleink által egyik leggyakrabban igénybe vett szolgáltatásunk. Ez annak a hosszú távú szemléletnek és elköteleződésnek köszönhető, hogy ügyfeleink még a jelenlegi, kihívásokkal teli időszakban is stabilan számíthatnak ránk. Jól mutatja ezt, hogy vannak olyan cégek, amelyek 25-30 éve a bank ügyfelei” – mutatott rá Rajna Gábor, a K&H Üzleti ügyfelek divízió vezetője a díj elnyerése kapcsán. „A termékek helyett az ügyfelek igényeire helyezzük a hangsúlyt. Ez úgy valósítható meg, hogy a kül- és belkereskedelem finanszírozására szolgáló megoldásokat, a pénzügyi tranzakciókat és a pénzforgalmat egységesen kezeljük a működőtőke leghatékonyabb felhasználása érdekében. Mindezek mellett pedig most kiemelt szerepet kapnak az olyan kiegészítő szolgáltatások, amelyek a fenntartható pénzügyi megoldások használatát, illetve a pénzügyi kockázatok mérséklését szolgálják. Napjainkban rugalmasabb árfolyamkockázat fedezeti stratégiákat és megoldásokat kínálunk, hogy átsegítsük ügyfeleinket ezen a hektikus időszakon” – tette hozzá. A K&H mellett a KBC csoport szlovák, cseh és bolgár leányvállalata is hasonló elismerésben részesült.
Fotó: PuzzlePix/Shutterstock/Varga Jozsef Zoltan