Verseny Írországban

2023.05.29. 08:57

Rengeteg a medúza a vízben, írta posztjában Mányoki Attila

Az írországi Carlingtonban szállt vízbe Mányoki Attila zalaegerszegi hosszútávúszó.

Zaol.hu

Mányoki Attila

Forrás: Facebook/Mányoki Attila

Mint arról Facebook-oldalán beszámolt, a Battle of Carlingford versenyre Carlingford és Omeath között került sor.

"Tegnap délután elstartolt a verseny. A carlingfordi kikötőből volt a tömegstart. A víz nem lett melegebb és amíg várakoztunk bent, míg mindenki elfoglalta a helyét, addig kissé áthűltem. Az indulást követően viszont a "fekete sereg" megindult előre. Nehéz tartani a tempót velük. Egy fél óra múlva megnyugodott minden és a megfelelő csapattal haladtam Omeath irányába. Lassan lassan de morzsolódtak le úszók, de egy ilyen rövid távon ez sokszor csak néhány másodperces különbség. A célba érkezéskor jól éreztem magam.

A parton ilyenkor a legfontosabb, hogy megszabadulni a nedves nadrágtól és meleg ruhába bújni. Utána hallottam, hogy valami probléma volt az időmérővel, így nem tudtuk meg a pontos időnket és helyezésünket. Az eddigi tapasztalatok alapján úgy gondolom, hogy jó időt sikerült úsznom és valahol elől fejeztem be a versenyt. Ma kora reggel pedig kint voltunk 3 hajóval a nyílt részen a nagy világítótorony után, hogy érezzük egy picit a víz erejét. Áramlattal szembeúszni jóval nehezebb, pláne amikor a szél is szembe megy vele, akkor a tenger felszínén klassz hullámok tudnak kialakulni. A csapkodó hullámok viszont lent tartották a medúzákat. Nagyon sok oroszlánmedúza és iránytű medúza volt. Rég találkoztam velük és szerencsére eddig nem ért csípés. Ma este egy újabb úszás és holnap reggel egy 6 órás kvalifikációs tempózás vár ránk az öbölben." – írta hétfőn, éjfél után.

Forrás: Facebook/Mányoki Attila

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!